2014. december 31., szerda

Pollen-allergia STOP kenőcs allergiásoknak - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Eladóvá vált egy tégely Pollen-Allergia STOP kenőcs, mely enyhe mentol illatával jelentősen javítja, sőt megszünteti a kellemetlen allergiás jellegű tüneteket.
Az orrnyálkahártyán vékony filmréteget képez és a polleneket nem engedi bejutni a szervezetbe.
A fotókon olvasható a leírása és hatása, valamint a megrendelhető internetes ára is.
(én is 4790. - Ft ért jutottam hozzá)
 
A készítményt sajnos én nem tudom használni mentol-tartalma miatt, mivel én homeopátiás gyógyszereket szedek, és a mentolos termékek nem használhatók ebben az esetben. (még mentolos fogkrém sem)
Csak egy nap használtam három alkalommal, és csak steril fültisztítóval nyúltam a tégelybe, alig hiányzik belőle. (igyekeztem jól látható módon fotózni)
Ennek ellenére jutányos áron adom, akinek szüksége van rá. Így jóval olcsóbban kipróbálhatja , és ha beválik, akkor rendelhet a gyártótól.



Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2015-01-20 19:59
. Pollen-allergia STOP kenőcs allergiásoknak - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése